Benim oğlum kendi bıraktı zamanı gelince bırakıyorlar, sabır taşı gibi memeye bir şeyler sürmek çocukta olumsuz etki taratıyor ben de denedim 24 aylık falandı çok üzüldü çocuk meme eeeg oldu diye ağlayarak uyudu . Sizinle meme ile bağ kurarken bi anda kesip atmak çok yanlış geliyor bana ben de çok üzüldüm o dönem ve devam ettim emzirmeye . evet zor oluyor sürekli meme meme. azaltarak günde 1 e kadar düşürdüm ve 3 yaşına yaklaşmıştı konuştum onunla artık büyüdün memeye ihtiyacın yok , bebektin seni besledim kocaman oldun artık birbirimize sarılıp uyuyabiliriz dedim o da evet ben büyüdüm artık dedi bıraktı . aslında zamanı gelince çok kolaymış bırakması. Belli bir yaştan sonra anne sütünün bir faydası yok emzirmeyin artık diyor doktorlar ama bu konuyla ilgili güncel pek çok bilimsel çalışma var anne sütü her zamaman faydalı çocuk için ve bir daha bu günler geri gelmeyecek bırakın da kendi kendine bıraksın . ha çok yoruldum dayanamıyorum diyorsanız o ayrı siz bilirsiniz tabi ki .