tamamdanolmuss 1 ekim doğumlu yanlış yazmısım.
Benim kızımda tam meme bağımlısıydı sirke denedim, yara bandı denedim yok olmadı azaltmayı denedim yok sonra sabur taşı aldım 1 defa sürdüm ve ufff pis dedi 2 gün sürekli geldi ama açıp pis deyip gitti. 2 gün uykularda çok ağladı ama 3.gunden sonra herşey düzeldi uyku yemek herşeyi düzene girdi şuan 15 gün oldu çok rahatladık sabır etmek çok önemli post açmıştım ben hatta kesmeye başladığım gün bakabilirsiniz