Eczanelerde bulunmasada depodan getirtebiliyolar bende kullanıyodum tanıdıgınız bi eczaneyle anlasın bence sürekli bulundursun 1 tane fazladan bittikce biz öyle yapıyoduk ben alıyodum mesela onlar hemen depodan getirtip elinde tutuyolardı biliyolar cünkü kullanıyorum diye