seyda_emir_humeyra Kızlar Allah aşkınaaaa bu nasıl bir saçmalık golden goat 1 numara mama iki gündür ne Elazığ da var ne Malatya da var bütün e bebek lere gittik dedikleri şey mama bitti stokta yok sevkiyat gelecek . Her gün aynı yalan . Bebeğimin maması bitti resmen sinir oldum
seyda_emir_humeyra seyda_emir_humeyra Eczanelerde de satılmıyor ki alalım . Hayır 2 numara alacam o da yok . Anlamadığım hadi Elazığ küçük bi il olmasına rağmen kocaman iki tane e bebek mağazası var nasıl bitmiş olabilir hadi Elazığ da bitti arkadaş Malatya da nasıl biter yaa gerçekten aklım almıyor Malatya büyük şehir bide güya
organikirmik seyda_emir_humeyra zamlayacaklardır bayramdan sonra muhtemelen bizim burada babymall var ona da baktım şimdi siz deyince orada da stok yok
ilay-mom seyda_emir_humeyra bende onu kullanıyorum civile gelmişti yeni gördüm bende varsa bakın isterseniz
livanurvealpinannesi61 seyda_emir_humeyra internete baktınız mı . Bulabileceğiniz mamaya geçin bence. Ben hangisini bulursam alıyordum kızıma.
seyda_emir_humeyra ilay-mom Aaa bizde avm ye gittik ama civilde normalde olmadığı için bakmadık . Keşke baksaydık
simseklivekalpli seyda_emir_humeyra ebebek benim her kullandigim mamayı bi anda getirmeyi kesti de o yüzden dedim 😃
seyda_emir_humeyra Başka illerde olup bulamayan var mı acaba ? Yoksa bu vurdumduymazlık sadece Elazığ ve Malatya mı özel ?
hunilimomy seyda_emir_humeyra eczanelerde var arkadaşım ığdır da o da ebebekte sevkiyat 10 gun sonra gelecek cevabından sonra eczaneden almak durumunda kaldı
annelikyolculugumm Bence çevrenizdeki eczaneleri arayıp sorun gerçi şu an tatil olduğu için nöbetçiler çalışıyor. Nöbetçi eczanelerin hepsini arayıp sorun Bizim buralarda çoğu eczanede var gözüme çarptı ama biz hep ebebekten alıyoruz, bugün de aldık.
ebosum17 seyda_emir_humeyra malatya avm migros da var. Ve Malatya esenlik şubelerinde var eğer hala malatyadaysanız. Eczanelerinde bir çoğu satıyor. Benim yaşadığım yerde e bebek yok e bebek mobilden alıyodum yetişmezse eczaneden alıyodum. elimizde yok dedi eczane ilk başta isterme şansınız var mı tedarik edebiliyo musunuz dedim istediler. Ertesi gün elimdeydi.
seyda_emir_humeyra ebosum17 Aaa öyle mi ? Malatya da değiliz eşimin arkadaşı Malatya ydı o gönderecekti . Teşekkür ederim