1kedi1bebek mmoz şuan 53gunluguz yani daha iyi gibi en azından geceleri bir tık daha fazla uyuyor, gaz çıkartmayı öğrenmeye çalışıyor yapınca rahatlıyor sabretmek lazım düzelme var gibi canım ama ağladı mı yada bazı günler gene memedeyiz bütün gün
_zeyb 1kedi1bebek bizde 41 günlük , sürekli memede kalıyor 2,5 saat emzirdiğini biliyorum siz durumlar böyle mi? İki 3 dakika hızlı emiyor sonrası memede oyalanma.
1kedi1bebek _zeyb aynı canım ben anlamadım valla 3 saatte bir 2 saatte bir emzirin diyolar biz devamlı memedeyiz zaten çocuk kusuyorda belirli bi zamandan sonra emzik gibi ağzında gezdiriyor karnı tok altı kuru olsa bile memede kalmak istiyor bende izin veriyorum ya sonra zaten kendisi durmak istemicek büyüyünce diye 🥲