Kızlar bebeğim 1 aylık doğduğu günden beri devamlı kucağımda yatağa yatirinca ağlıyor uyanıyor. Memeden ayrılmak istemiyor, aslında çok memnunum bu durumdan ama bazen tuvalete gitmek bile lüks oluyor. Görenler bu çocuk aç sütün mu yaramıyor diyolar ama gazından diye düşünüyorum çünkü memede kızarıyor ıkınıyor kendini sıkıyor zor bela gazını yapınca rahatlıyor. Ama memede sakinlesiyor ne yapacağımı şaşırdım acaba aç mı diye de düşünüyorum arada böyle olan var mı