12betul nurrr21 Ertesi gün hapları reglş gecikmesine sebep oluyor çoğunlukla . Benim arkadaşım sık sık kullanıyordu bir de ve sürekli gecikme yaşıyordu
[silindi] nurrr21 Tüm tuşlara basmışsın zaten gelesi varsa da gelmemiş gibi duruyor😂Sakin ol, olacak olan her türlü olur. Biraz salmayı denersen belki olursun. 9 gün normal bir süre, kullandığın ilaçlarla olmaman zaten normal.
gg3848 nurrr21 olsa çıkardı ella regl düzenini bozuyor ve geciktiriyor siz de stresle ekstra geciktiriyorsunuz bence bir şey yoktur gelir regliniz🙏🏻