Merhaba Kızlar şubat 9 da regl oldum tekrar şubatın 22 de İlişkim oldu Bişey olmadı desede riske atmamak için Ella kullandım 1 saat içinde bu ayın 10 da regl olmam gerekiyordu fakat olmadım cumartesi günü Kan testi verdiğimde negatif çıktı ilişkinin üstünden 25 gün geçmişti Salı günü de kadın doğuma gidip durumu anlattığımda Duphaston verdi Kullanıyorum ama hala Gelen giden yok Göğüs ağrısı Hafif karın ağrısı var Günlerdir ama Benim Korku boyumu geçti Sizce bi gebelik varmıdır