yaseminasel53 evet canım ya tam dokuz senelik benim de geçen seneden beri oluşuyor full kaplamalı Bellona’dan almıştım yatağımı alırken ama maalesef dediğin gibi oluyor ben de daha geçen de sildim güzellikler arapsabunuyla bembeyaz oldu işin şakası alez’e bir şey yok yatakta oluyor yazın haftada bir kere yıkıyorum da kışın ayda bir kere yıkıyorum ama