Nikita valla bacım o öyle düşünmüyor pislik diyor ne biçim anasın diyor ağzına gelen küfürü ediyor hakareti ediyor birde bende ikinci çocuk istiyo hasss.trsin ordan bu adam harbi deli madem yetersizim kadın değilim yetemiyorum pisim sürekli telefonla oynuyorum öyle diyorya ikinci çocugu niye istşyor acaba sizce amacı nedir beni ezmek falanmı yada ne