Good_mother
Yemeklerim çok beğenilir , anneminde öyledir, biz baharatları ya yerinden getirtiriz ya aktardan taze alırız. Zeytinyağını salçalarımızıda öyle market ürünü pek kullanmayız. Bunlar yemeğin lezzetini katlayan şeyler bence.
En sevdiğim köfte anne köftesidir, ben her şeyi göz kararı yaparım.
Kıyma,yumurta,ince rendelenmiş soğan , bayat ekmek kırıntısı, karabiber, tuz ,kimyon, karbonat ve ince kıyım maydonoz iyice yoğurur vaktim varsa biraz dinlendirir öyle şekillendiririm.
Sulu köfte gibi yapıcaksam aynı tarife bayat etmek yerine ince bulgur eklerim.
Et yemeklerinde etin küçük ateşte uzun pişimi güzel oluyor.
Zeytinyağlılarıma mutlaka şeker koyarım, salça pek kullanmam , tatlı kırmızı toz biberle renk veririm ve altını kapatınca üstüne zeytinyağı gezdiririm.