Oguzhan_1605 Azraemel Allah razı olsun sizden ilk defa biri beni bunkadar yardımcı oldu çırpındım resmen kimse yazmadı sağolun🙏Bende aşka zorlamıyorumten teması denemedim
Oguzhan_1605 Azraemel canım ben uzaklaştırıp ne yapmış olabilirim ki sadece memede uyumasın diyordum o kadar😓keşke uyusaydı sence geri dönme ihtimali bar mı hiçbir şekilde almıyor dişliyor bırakıyor
1alpercocuk Sultan2106 aynısını yaşadım gözünü korkutmayım ama 8.ayda artık kendi emmek istemeye başladı. Sabır canım maalesef seni çok iyi anlıyorum insanın sinirleri kaldırmıyor ama yapacak bişey yok
Sadullahefe Sultan2106 bizde yaşıyoruz ben emzik veriyorum sonra hemen göğsümü yaklaştırıyorum emzigi çekiyorum bazen boyle alıyor bi deneyin
1alpercocuk Sultan2106 evet ben hep kucakta gezdirerek hoplaya zıplaya emzirdim çok çektim sütüm de boldu emzirmesem yazık olurdu pes etmedim ve şuan gayet iyiyiz