Oguzhan_1605 ben uyuklakladığı anlarda veriyordum meme de uyuyordu o zaman emiyordu düzgün tabi her zaman işe yaramıyordu bazen sinirleniyordu o zaman şakın zorlamayın onlar aç kalmaz merak etmeyin söyle düşünün ıssız bir adadasınız bebeğiniz tek beslenme şekli meme sağmayınkaşıklavermeyın bana emzirme danışmanı öyle demişti bebeğin aklı karışıyor kaşıkla biberonla vermeye çalışınca demişti eğer hiç emmedi ve cok aç ise sağıp verin ama bunu siz değil başkası yapsın ve siz o ortamda bulunmayın demişti ve gerçekten işe yaradı birde emmek istemediğinde acıyordum UFOyu soyunuyorduk ten TEMAsı yapıyorduk cıplakken emmeleri daha kolay oluyor özellikle poposu açıkken emerdi benim şıpa cok zor biliyorum ama geçecek bol bol dua da edin inşallah memeyi sevecekler doğalı bu onları uzaklaştıran bizler oluyoruz malesef bi şekilde bide ağzında dil dudak bağı veya pamukçuk olabilir dikkat edin