kivircik_ biz hiç emzik kullanmadık bşneron kullanmadık ama aynısı bizdede var daha kilosunu olcturmedim ama bana az aldı gibi geliyor inşallah çabucak atlatırız çok yorucu bnde aynı şekilde doymadı die surekli emzirme yeni calışıyorum az az emip bırakıyor birde gazı var üstüne üstlük 🤦♀️🤦♀️🤦♀️