Merhaba🌸 öncelikle çok geçmiş olsun. Laktoz intölansımız yok ama 4,5 aylık bebeğim de 3 aylıkken ciddi bir meme reddine gitmişti. Bizimkinde de reflü başlangıcı var denmişti ve bir şurup verilmişti ancak çok küçük olduğu için ben kullanmadım. Ara ara yokluyor ama zamanla geçiyor. Meme reddinde deneyerek bir sürü şey yaptım, siz de deneyerek size uygun olanını bulursunuz belki. Başta memede bildiğiniz kriz geçiriyordu, öncelikle sabırlı olun bu bir süreç ve eninde sonunda geçecek. Hem bebeğiniz zayıflamamış + olarak kilo almış bence bu güzel bir durum. Ben emdiği kadar veriyordum krize girdiği an vermeyi kesiyordum başta inat edip zorladım daha çok itti o yüzden kesinlikle zorlamayın. İstemiyorsa bırakın. Uyurken emzirmeye dikkat edin. Aç mı ne kadar süre önce emdi bakmayın uyuyor mu verin hemen memeyi, o şekilde daha kolay tutuyor. Her ihtimale karşı ben günde 1 2 kez de sağım yapıp aç kalır korkusuyla biberon da verdim. Bu şekilde kilo vermesini engellemeyi amaçladım. Bizde biberondan dolayı meme reddi olmadı tabi her bebek farklı olduğu için bu duruma dikkat etmek gerekiyor. Biberon olarak Philips avent kullanıyordum. Süt akışınıza göre başlığı almalısınız bence. Benim sütüm hızlı akıyordu o yüzden numara olarak daha büyük almıştım yenidoğan olarak kullanamadım hiç. Bana göre memedeki süt akışına yakın olduğu için memeyi reddetmedi. Başta dediğim gibi, emzirmek istedikten sonra öyle ya da böyle emziriyorsunuz. 1 dakika kadar mı emdi kaldırın gazını çıkarın biraz sakinleşsin tekrar vermeyi deneyin. Bu işin çözüm noktası sabır🌸