Basima gelmez demeyin. Olabilir boyle seyler dikkat ediliyor fakat bazen bir anlık her sey. Kapiyi kitledik icerde kaldik cok korktum.çocuklar dışarida. Tel yok yardim istesen nasil isteyeceksin. Neyseki odada kapiyi kiracak seyler vardi. Tornavida matkap vs kirdik. Kucuk uyuyordu neyseki. Büyüğüyle surekli konustuk sakin olmasini söyledik.şoka girdim cikinca aglayarak sarildim🫢.Bir kerede kapinin biri sert aciliyor cocuk acamiyor yani. Gece aniden acti.karanlikti koridorun isigini actigi kadariyla.beni bir an gordu onu hatirliyor hemen saklandim. esim sarildi sakinlestirdi uyumaya goturdu Sabah sen gece cok mu korktun agladin dedim ne hatirladigini duygusunu ogrenmek icin. Sabah mutlu huzurluydu. Beni ruyasinda gormus. Babam uyuyordu fln dedi. Sonra ısrarla sorup üstelemedim anlatmadim unutsun diyerek. Anlatirsaniz cocuk tedirgin olabilir. Ben kardesinin yanindaydim seni baban uyuttu dedim. Konuyu kapattik. Tovbeliyiz😂 Buyuyorlar daha cok dikkat etmeliyiz🫣