gbdl23 şuan çok yanlış yönlendiriyorlar. Lütfen yorumlardaki kişileri dinleyipte sabah uyandığında ne gördüğünü sormayın. Normal bir şekilde güne başlayın. Büyük ihtimalle çoktan unutmuştur. Tekrar hatırlatmanın anlamı yok. Eğer ki unutmadıysa sorarsa, sadece anne ve babalar birbirlerini bu şekilde sevebilirler, herşey yolunda şeklinde cevap verin uzun uzun birşey anlatmayın.