yusufum- Biz kabızlık için mamaya zeytinyağı kullandık sadece, bir de forbiome minies probiyotik kullandık. Probiyotiğin etkisinin olduğunu pek düşünmüyorum ama zeytinyağı evet etkili oldu. Mama olarak Holle 1 keçi sütlü kullanıyor gaz yapmıyor, memnunuz ondan, kilo aldırmıyor gibi düşünmüştük ama az da olsa kilo da alıyor, aralarda olabildiğince anne sütü de veriyorum ben. Bunlar dışında kabızlık için ekstra bir şey yapmadım. Dediğim gibi 5 gün falan kaka yapmamaları normal diye biliyorum, bi de arabayla gezdirin biraz, tuhaf bir şekilde işe yarıyor, biz bugün hastaneye gittik geldik 2 kere kaka yapmış 😅