yusufum- Zeytinyağını bi sorun isterseniz, bizde işe yaradı ama yenidoğanlarda 1 hafta kadar kaka yapmamak normal kabul ediliyor ben öyle biliyorum, çünkü kızımda da yaşadım, sonra sonra düzeldi, Allah korusun ama endişe etmeyin, düzelir, ama tabii doktorunuza da belirtin bu durumu, probiyotiği değiştirmek istediğinizi de söyleyin