lisansli_Mom49 _YanakReisinAnnesii insan tek olunca yapmak istemiyor bizim kimse yok ama eşim çok sever o yüzden her bayram yaparım evlendiğimizden beri
goldengate lisansli_Mom49 hazir baklava alirim belki soguk baklava yaparim yaninada borek belki birde sarma
lisansli_Mom49 goldengate normalde bende baklava yaparım ama bu bayram pek yapasım yok gelen giden de olmayınca yemiyoruz
Gul-42 smfth bızde kömbe oyle degıldır mesela hashaslı ve tahınlı olur ve cookkk meshurdur konya kadınhanı yazarsanız cıkar😀
Balbulutu smfth Hatay kömbesini çok severim canım baharatı trendyolda satılıyor alsam yapabilir miyim unu farklı değil demi
mylifes_myrules lisansli_Mom49 evet bende Diyarbakırlıyım, ama yapmıyorum küçük bebeğim var, bayramdan sonra görümcem gelirse yaparız
goldengate lisansli_Mom49 bizde kars ketesi yapiyoruz tuzlu ve tatli oluyor bol tereyagli tavsiye ederim
Gul-42 goldengate karsta okudum enıstemde karslı gorumcemın kocası o yapıyor yıyoruz ben tuzlu olanı sevıyorum😀