babylinda02 eğer başında duracak kimse yoksa yine de ilk 1 yıl bozmamak lazım bence. Bir de benim bebeğim gece uyanmıyor bunu bildiğim için rahatça çıkabiliyorum. Eğer bakacak kimse olmasaydı 1 yaştan sonra belki ayda bir iki ayda bir çıkılabilir bebek arabasında vs uyuyacağı şekilde yani uyku saatini geciktirecek şekilde değil de