Kızlar selam öncelikle benim 6.5 aylık kızım var akşam 20:00 gibi uykuya geçiyor en geç 20:30 bu süreç başladığından beri biz artık akşam gezmesi yapmıyoruz en geç bu saatlerde evdeyiz. Ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum gündüz çıkıyorum geziyorum ama akşam gezmeleri yok artık hayatımızda . Siz de böyle misiniz yoksa önemli değil mi bu durum . Bir de uykusu hassas olduğu için dışarda uyusa bile eve gelince uyanıyor ve süreç çok uzuyor bizim için . Bu uzun bir süreç mi yoksa belli bir zaman sonra düzelir mi ? Yorumlarınızı bekliyorum 💕