1cocukannesi_1 meltemerenn gaz çıkışı varsa 1 haftaya kadar normal diyor doktorlar bazı bebeklerin normali 3 4 günde 1 kaka yapması olabiliyor eğer bebek çok rahatsız oluyorsa mama değiştirebilirsininiz yada biz doktor önerisiyle günde 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorduk sizde deneyebilirsiniz
cananbulbul meltemerenn fitil olmazsa kaç günde bir yapıyor kakayı, 5-6 güne kadar normal eğer bebek çok huzursuz değilse
Birgaripcihan Aptamil mama benim bebeğimi kabız yapmıştı hip combıotıc da bağırsaklarını bi o kadar çalıştırdı 2 yaşında olmak üzere hala bu mamayı kullanıyorum tavsiye ederim
cukurlutugcee Benim bebeğimde mama ile büyüyor Evolvia kullanıyorum asla kabızlık yaşamadık ama bu biraz bebekten bebeğe değişiyor.
meltemerenn Elvinemine doktor Bitane vitamin verdi ondan sonra yapmamaya başladı daha önce de mama kullanıyordum ben zsten günde bir ya da 2
Elvinemine meltemerenn bende onu diyecektim.benim oğlumda kabızlık vardı doktor şurup verdi hem gaz sanciay hemde ki kabızlığa iyi geliyor.mamayi değiştirme dedi
meltemerenn Elvinemine Bana önce değiştir dedi sonra değiştirme dedi yani hâlâ kaka yapmadı bekliyoruz bakalım üç gün oldu zaten