meltemerenn Kızlar 27 günlük bebeğim var bebek küçük doğdu hem sütümle besliyorum hem de arada mama veriyorum Aptamil presyno kullanıyorum yeni başladım kaka yapmıyor çiş yapıyor çok 5 6 bez dolu ama kaka yapmıyor fitil koymazsam sizce normal mi ne yapmam gerekiyor
1cocukannesi_1 meltemerenn mama kabız yapabilir değiştirebilirsiniz kullandığınız mama ince yapılı kolay sindirim için üretilen bir mama. Ama her mama her bebeğe yaramıyor
aydinmumine meltemerenn yani 5 6 gün kaka yapmayan bebiş duymuştum ama eğer rahatsız ediyorsa mama değiştirmelisin. Birde fitil mi kullanıyorsun sürekli
kbrata Yenidoğan bebeklerde belli bir zamana kadar kaka yapmamaları normal diye biliyorum,ya da mamayı değiştirebilirsiniz biz Hip kullanıyoruz kabızlık problemi yaşamıyoruz
1cocukannesi_1 meltemerenn gaz çıkışı varsa 1 haftaya kadar normal diyor doktorlar bazı bebeklerin normali 3 4 günde 1 kaka yapması olabiliyor eğer bebek çok rahatsız oluyorsa mama değiştirebilirsininiz yada biz doktor önerisiyle günde 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorduk sizde deneyebilirsiniz
meltemerenn aydinmumine yok fitil Bir kere kullandım başka da kullanmadım zaten yeni başladı doğduğunda hep Aptamil verdim ama som zaman da böyle oldu
aydinmumine meltemerenn canım erken doğduysa bağırsakları tam gelişmediği için zorlanıyordur yaparken yüksek ihtimalle biraz daha zamanı var ama düzelecek
aydinmumine meltemerenn fitil lavman falan yaptırma bu arada gerçekten bağırsaklar tıkalı olur ondan sonra yapılır son radde onlar
meltemerenn aydinmumine aynen ama bilmiyorum mamayı bırakasım var doktor ya mama kullanma yada değiş dedi
beginnerrmomm meltemerenn bebeğiniz kabız değildir o zaman, mutlaka doktorunuza fitil konusunu danışın derim