bihterziyagil__ daha 6,5 aylk yeme dönemi değil tadım dönemi biraz rahat olun ağzına alıp çıkarması bile bişey. Zaten bir tatlı kaşığı sebze püresi onu doyurmayacağına göre. Ana gıdası anne sütü ya da mama. Ayı büyüdükçe zaten alışacak. Sakın ısrar etmeyin rahat olun ters teper