Merhaba hanımlar bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri hiç bir öğünü rahatça yedirdiğimi hatırlamıyorum pütürlü şeyleri öğürüyor diğer kalan tüm yiyeceklere ağzını kitliyor muz hariç ne yapıcam bilmiyorum aşırı üzgünüm doktora gitmelimiyim önerilerinize ihtiyacım var