ssbbyy aralık 2024 doğumlu, 17 Şubat 2025 te yaptırdım ben. 2 aylıktı. İstanbul/pendik devlet hastanesi/ kamil başar göçmendi doktor ismi. Çok memnun kaldım. Pipiyi uyuşturup o şekilde yaptırdık. Doktor öyle yaptı yoksa biz seçmedik o yöntemi yani. 5 dk sürdü zaten. Yanına giremiyorsunuz, kapıda beklemiştim en azından benim yaptırdığım hastanede böyleydi. Daha sonra 10-15 dk bekleme odasında bekliyorsunuz. Doktor gelip kontrol ediyor. Kanama vs var mı çocuk çok ağlıyor mu bir sorun var mı diye yani. Sonrasında evde yapacağınız bakımlar anlatılıyor. Korkulacak bir durum yok, anlamıyolar acısını. Oğlum sünnet olduğu gün bez değişimi sırasında 2 kere ağladı sonra unuttu. Diğer gün zaten hiç sünnet olmamış gibiydi