Bebeğim 3,5 aylık önümüzdeki aylarda sünnet yaptırmayı düşünüyorum. Hangi yöntemi yaptırdınız acaba kanama vs korkuyorum aslında ama.. sağlık ocağındaki doktora da danıştım dikişli öneriyorum dedi. Sizler nasıl yaptınız var mı tavsiyeniz sonrası içinde bu arada İstanbul Avrupa yakasında memnun kaldığınız doktor varsa yazabilirsiniz🎈