Merhaba hanımlar buraya bu konuyu çok acanı gördüm ben de aynı durumdan şikayetçiydim. 5-6 aylık bir hap kullanımı sonucunda ferritinim 47 demirim 55 olmuş bugün kan verdim çok şükür ilacımı kullanmaya devam edeceğim 2 kutum daha var bitene kadar kullanacağım. Oroferon yazdı doktorum bana bir gün icmeyip bir gün aç karnına 2 tane portakal suyuyla birlikte içtim aklıma geldikçe ciğer aldım cigerle salata yaptım yedim ve kahveyi çayı azalttım başka hicbirsey yapmadım daha fazla artirabilirdim bu süreçte ama bu kadarı bile yeterli geldi ilacı düzenli kullanmak çok önemli inşallah sizlere de bu anlattıklarımın faydası olur ilaç ismi verdim ama lütfen doktorunuza danışmadan kendiniz kullanmaya başlamayın herkesin bünyesi bir olmuyor ❤️