8 ay atağı zaten cok sıkıntılı bi ay olduğu için hem o dönemde uyku eğitimi verdim aynı zamanda odasını ayırdım nasil olsa yatmıyor ne gece ne gündüz simdi mesela bazen yanında oturmak istiyorum ya da tlfna dalıyorum kafasını kaldırıp beni görünce yanıma gelmeye çalışıyor uyumuyor tek başına daha guzel uyuyor bazen geceleri kalkıyor mizildiyor ben gitmeyince bi daha yatıyor