dedimolabilirr senerse eczanelerde bebekler ve çocuklar için raporlu kilo aldıran bir mama satılıyordu doktora gidiyorsunuz eğer ki bebeğiniz olması gereken kilonun altındaysa o zaman yazıyorlar kardeşim o sütlerle çok güzel kilo almıştı nutricaydı markası