7,5 aylık bir bebeğim var aşırı iştahsız biberon almaz ek gıda yemez uzun zamandır çocuk gastro doktoruna götürüyorum son çare bunu deneyelim dedi ilk haftalarda işe yarıyor gibiydi ama şuan sanki etki etmiyor kullanan var mıdır yada başka tavsiyesi olan