prensesko benim heryerimde seğirme var iğneli emg çektirdim ben norolejiye gittim şükürler olsun güzel çıktı ama benim üst bacağımda incelme var işte niye oldu onu anlamadım bi menisküs yırttığı çıktı dizimde sonra çok şidetli ağrılar oldu ondan sonra bacağım incelmiş bir iki cm