Anneyim07 canim cok normal bebek daha dunyaya geldiginin farkinda degil bu donemde hep kucaginiza alin zaten tek bildigi ses koku sicaklik sizde var ,nekadar guvenli baglanirsaniz ileri aylarda okadar rahat edersiniz kucaga alisma ilk ic ayda degil sonrasinda olur , nekadar cok emzirirsen okadar cok sutun olacak 3.aydan sonra gogusler terbiye olur ilk ic ay bebegin sut ihtiyacini belirler sonrasinda okadar sutun olur soylediklerimi arastir istersen