alpaslanmom_ kesinlikle ve önce acile sonra da adliyeye gitmenizi öneririm. Hem önemsemiyor, hem karısının endişelerini görmezden geliyor, hem çocuğuna içi yanmıyor acaba canı acıyor mu diye, çok biliyormuş gibi küçücük bebeğin dişini çekelim diyor, bir de üstüne size mal diyor. Yani gerçekten bazı erkekler tam dayaklık.