feyzas [silindi] Yani ilaç ağrıların önüne mi geçiyor. Benim strese bağlı baş ve mide ağrılarım oluyor da
[silindi] feyzas Hayır unuttuğun zaman yapıyor. Düzenli içmek zorundasın. Ve doktor kontrolü ile bırakılacak.
yazici20 feyzas bende sizin gibiyim mide ve baş ağrısı yaşıyorum. İlaca başladım da daha bi etki etmedi.
yazici20 sedaipek25 10 mg bi ay oldu ancak daha bi etki etmedi. Hastalık hastasıyım ben. Onun için verdi doktor. Hatta yarın kontrolüm var ama öyle belirgin bi etki olmadı
sedaipek25 yazici20 o zaman ya değiştirir ilacınızı yada mg yükseltir ben 5 mg kullanmıştım o etki etmeyince 10 mg ye yükselttiler
sedaipek25 yazici20 o zaman ya değiştirir ilacınızı yada mg yükseltir ben 5 mg kullanmıştım o etki etmeyince 10 mg ye yükselttiler
sedaipek25 yazici20 o zaman ya değiştirir ilacınızı yada mg yükseltir ben 5 mg kullanmıştım o etki etmeyince 10 mg ye yükselttiler
Deletedmom2987 feyzas zepdrex kullandım iki yıl. öyle aman aman bir mutluluk vermiyor bence ama rahatlattığı oluyor kafan boşalıyor. hamile kalınca bırakmak zorunda kalmıştım