feyzas Psikiyatri yazdı ama henüz kullanmaya başlamadım kullanıp sonuç alan var mı? Sanırım prozac muaidiliymiş
herhangibiranne_ feyzas ben kullandım ama duzenli kullanmadim bir kutu içtim bidaha almadım hafif depresyon tedavilerinde kullanılıyor sanırım içince içimi bir sebepsiz mutluluk kaplıyordu
herhangibiranne_ feyzas benim depresyonum yoktu aslında doktorun beni çok anladığını düşünmedim panik bozuklugum vardı şuanda paxera kullanıyorum bu tam olarak rahatsızlığımı tedavi ediyor hissediyorum
sedaipek25 feyzas feyzas bende secita diye bir ilaç kullanıyordum herseyi çok kafaya takardım kendimi strese sokardım karşımdakileride çocuk düşündüm sonra bıraktım şuan çok iyiyim 1 sene falan kullandım
iscam Evet ben de kullanıyorum , her hangi bi yan etki yapmadı bende , daha çok sakinleştim , her şeyi kafaya takmamaya başladım
feyzas [silindi] Yani ilaç ağrıların önüne mi geçiyor. Benim strese bağlı baş ve mide ağrılarım oluyor da