zzeynepdemir23 mislina734_ fazla kafaya taktım sanırım bir de çevremdekileri hala emeklemiyormu diyince bi gerilik mi var dedim
ymc516_ zzeynepdemir23 aynen emeklemiyordu sürekli elimizden tutup yürümek istiyordu yerde zaman geçirmeyi hiç sevmiyordu bütün gün elden tutup yürüyordu 6aydan sonra😂belimi kopmuştu
imran0907 zzeynepdemir23 acele etmeyin emeklemeyebilir benim bebeğim 10 aylıkken emekledi böyle şeyleri sorun yapmayın her bebeğin gelişimi farklı
limon_ciceem Emelemek bir gelişim basamağı değildir. Ne kendinizi ne de bebeğinizi bu sebepten üzün. Bebeğinizin bu zamanlarının tadını çıkarın sonra bir bakıyorsunuz bebeğiniz büyümüş peşinde koşuyorsunuz.