zzeynepdemir23 Oğlum 7 ay 17 günlük ama emeklemiyor gönüyor böyle yerde yüzer gibi çırpınıyor 2 aydır ama emekleme yok ne zaman emekleyecek
sebur zzeynepdemir23 benim kızım 11.ayda emekledi 14.ayda yürümeye başladı. Acele etmeyin😆 şimdi tutamıyoruz rüzgar gibi koşuyor
myavocado zzeynepdemir23 emeklemeden yürür belki, belli bir zamanı yok bunun, 7 aylık desteksiz oturabiliyor, deönebiliyorsa dert edecek bir şey yok 😌
Lumisare emeklemek bir gelişim basamağı değil tabii her anne ister emeklemesini ama olmayınca olmuyor maalesef emeklemeden direkt yürümeye başlayabilir
mamabear_ zzeynepdemir23 emeklemek zorunda değil ki. Benim kızım da komando gibi sürünürdü 11 aylık mı 12 aylık mıydı emekledi ardından yürüdü
mislina734_ zzeynepdemir23 Bizede doktorumuz emeklemek bir gelişim basamağı degil demisti ama gel anne yüreğine anlat herkes emekliyor benim yavrum niye emeklemiyor diye cok kafaya takmıştım. Bizimki poposunun üstünde gitmeye basladi ve tam 18 aylıkta da yürüdü düşünün yani şimdi masAllah o yüzden endişe etmeyin sizde 😂
zzeynepdemir23 mislina734_ fazla kafaya taktım sanırım bir de çevremdekileri hala emeklemiyormu diyince bi gerilik mi var dedim
Rwerdst zzeynepdemir23 emekleme gelişim basamağı değildir. Direk yürüyebilir. Şuan Oturma ve dönmede sorun yoksa problem yoktur.
cigdem12345 zzeynepdemir23 bizde aynı durumdayiz sekiz aylık olacak her yere dönüyor üst üste birçok kez ama emekleme yok
asrinhatasi zzeynepdemir23 emekleme gelişim basamağı değildir yeğenim emeklemeden yürüdü. Ama oğlum 9 aylıkken emekledi. Sizinki normal gayet.
_YanakReisinAnnesii zzeynepdemir23 Emeklemek bir gelişim basamağı değildir. Emeklemeden de yürüyebilir. Benim oğlum 11 aylığa doğru emekledi yaşını birkaç gün geçince de yürüdü. Geç kalmış vs sayılmaz yani endişe etmeyin 🫠