Oğlum 2 yaşında olacak nisanda. Saat 3 te hastanede yaşadık. Düşünün girdiğim stresi ve en az 1 saat falan ağladı. Üstüne sakinleşmeden hemşire ateşine bakmaya gelince dahada beter ağladı. Bir daha yaşamak istemiyorum cidden oğlumun nadir oluyor oluncada 1 saat sürüyor.