lexias bebeğim 24 günlük sarılıktan sonra emzirip 30 cc mama veriyordum. Artık mamayı bıraktım 2-3 saatte bir sadece emziriyorum. Fazlasını çıkarıyor zaten yeterli miktarda çişli bez de çıkıyor. Sütümün yettiğini düşünüyorum. Acaba yanlış mı yapıyorum. Süt sağdığımda 80-90 cc çıkıyor. Ama bebekler sağım makinesinden daha fazla çekerlermiş 🤷🏻♀️