reyhanks lexias 26 günlük ilk memeden sonra aşırı aranıyordu 2.yi emince rahatlıyordu ama aşırı kusuyordu. Beslenme sonrası 5.6.7 kere kusuyordu. Şimdş tek memeye düşürdüm. 2-3 saatte bir. Aransa sa vermiyorum 2. Memeyi. Kusması geçti sayılır ya hiç kusmuyor ya 1 kere kusuyor çok şükür
lexias meltmsenturk benimki emmiyor meme reddi var 90cc veriyorum ama bugün 90 dan sonra hala aranıyor yani 100 mü versem ne yapsam bilemedim. Sütümü sağıpta veriyorum bazen de mama veriyorum karma beslenme
blackbrls lexias 90 fazla gelebilir 2 saatte bir beslenme için 6 aylık oğlum 2 saatte bir 90 anca içiyor 100 içince kusuyor yani bebekten bebeğe değşşşr tabi ama fazlası rahatsız edebilir
azizebas lexias aynı durumu ben de yaşıyorum bi 90 cc toplamda süt ve mama yiyor ama yversem bi 30 daha yiyecek gibi .25 günlük
gzd_nhr lexias bu aralar doyduklarını bilmiyorlarmış O yüzden benim bebeğim de sürekli aranıyor bazen bir buçuk saat dolunca tekrar 30 CC kadar mama yapıyorum Çok yeyince de çok kusuyor oyalamaya çalışıyorum oyalayabildiğim kadar emzikle durdurmaya çalışıyorum biraz
meltmsenturk Bu bebekler hep aranıyor ama tabi siz bilirsiniz doktorunuza sorun isterseniz arttırırmayı Sağdığınızda kaç cc süt çıkıyor peki
lexias meltmsenturk evet ama uyumuyor biraz daha fazla verince uyuyor gerçekten aç yani aranma da değil açlık ağlaması yapıyor. 🤭
gzd_nhr lexias canm istiyorsan 120 dene 3 saatte 1 ölçüler 30 60 90 120 diye gidiyor ya.bazı bebekler iştahlı oluyormuş senin bebeğin iştahlı sanırım Yada kademe kademe artırıp 100 110 şeklinde zaten anne sütü veriyorsun anladıgım kadarıyla onda ölçüye takılmaya gerek yok
elifbebecik 17 günlük bebeğim, 2 göğüsü emzirdikten sonra bazen 30 bazen 45 ml mama veriyorum. Doktor öyle tavsiye etti ama kaç günde bir arttırmalıyım bilmiyorum. Şuan doyuyor gibi çişli bez sayısı yeterli. Aşırı bir aranma olmuyor öyle gözlemliyorum
annehalleri elifbebecik kilosuna göre artıracaksın bide bebeğin tepkisine mama bitikten sonra ağlıyorsa hemen doymamıştır hemen bi 30 cc daha yapıp bitirebiliyor mu bakın doyduğu zaman bırakır kafasını çevirip iter
elifbebecik annehalleri teşekkür ederim ♥️ lexias büyüyorlar ondan bence 🥰 Bu arada gaz sancılarınız başladı mı?