momyyorgun
Ben de aynı dertten muzdaribim. Ağlayan bir bebek değil ama koyduğum zaman 15-20 dakika kendi kendine oyalanan bir bebek. Daha küçük gerçi, ilerde nasıl olur bilemem. Ama tv, telefon sınırını çok aştık kızımda. Bugün kahvaltini bitir telefon veririm demiş eşim. Bitirdi kahvaltısını, ben gidip kahvalti yapacaktım. Telefonu eline verirken yok yok ben seninle vakit geçirmek istiyorum dedi. İçim o kadar acıdı ki… Kahvaltıdan sonra dedim, o zaman da bebek uyandı. Kaldi yine oyun işi..