momyyorgun sizinle aynı durumdayım gerçekten vicdan azabından kafayı yiyecek gibi oluyorum bazı anlarda, kızım 2 yaşında oğlum 2 buçuk aylık ve dediğiniz gibi ağlıyor sürekli ne ben iş yapabiliyorum ne kızımla ilgilenebiliyoeum ne de oğluma tummy time falan yaptırabiliyoeum yani tüm günüm nerdeyse çocuğu susturmaya çalışmakla geçiyor, kızım ilgisizlikten çok huy değiştirdi ekrana alıştı başka birşeyle oyalanmıyor, kitap aşığıydı kitaplarının yüzüne bile bakmıyor, sizinki yine biraz büyükmüş ama benim ilk çocuğum da küçük ilgiye çok aç, tabi her çocuk her yaşta öyle ama benim kızım mesela tuvalet eğitimi yok yemeğini kendi yemez üstünü kendi değiştiremwz bunlar bile bana ekstra yük şu anda mesela, çok zor çok, güneşli günleri bekliyorum sabırsızlıkla