seval868_ sumeyyeravza 10 cm di kafa çapı ve benim son 3 kontrolümde gaz problemim vardı bebeğin kilosunu vs hesaplayamıyorduk son gün dr riske atmayalım ertesi gün doğuma hazırlan dedi o şekilde oldu ☺️
sumeyyeravza seval868_ kaç kilo doğdu peki? Benim bebişin kafası da 12 cm falan dediler kafası büyük olduğu için sezeryana alındım☺️
hghg kaygiliannee bacım senin baya olmuş düzelmiştir muhtemelen zaten yada eşin fark olduğunu falan söyledi mi 😂
hghg arzuapo ay inşallah ya krem sürerken mecbur bakıyorum bende her bakışımda psikolojim bozuluyor tünel gibi 😂
perla_ hghg asla öyle düşünme canım toparlanama süresi ver sen baktın mutsuzsun bu durumdan bir doktora gidebilirsin sonra
Meri-Mel hghg Oooo çok iyi benim 6 tane falandı, normal oldu uzun sürdü çok sancılı uzun süreç idi hemen tabi toparlanmiyor ama zamanla oluyor merak etme sen taze annesin keyfini sür düşünme bunları hiç
sarikavun hghg hamfendicim 1 hafta once ordan kucaginizdaki cikti🤣dolayisiyla genis normal o merak etmeyin zamanla vucudunuz da vajinaniz da toparlicak insallah
Retzja 1 hafta çok erken bir süre canım, hiç endişelenme. Eski haline dönüyor. Acele etme, vücudunu dinle. Toparlanmasına izin ver. Emin ol şuan yaşadığın ağrılar, genişlik hepsi toparlanacak ❤️