Damlalparslanozdmr Mnglsrn2klp baby & me kullanıyorum e bebeğin çok çok memnunum ne sızdırma ne pişik bayağı beğendimmm
Rabia1511 Digdemmd memnunmusunuz prki Bnde geçmeyi düşünüyorum sleppy kullanıyorum şuan stok yapmıştım şimdi paket sayıları çok azaldı fiyat artti Bnde bimdeki bezi düşünüyorum
Digdemmd Rabia1511 evet gayet memnunum bende prima kullanıyordum daha önce ama şuan bimin bezinden çok memnunum deneyin fiyatıda çok uygun eğer pişik yapmazsa kullanın derim. Benim oğlumda pişik yapmadı