masalnes symstf ben iki kapta yapmıştım küçük kapta olanı tekrar mayaladım oldu diğeri de fazla sulu değil diye dolaba koydum tutar diye az önce baktım hala aynı onu dolaptan çıkarıp tekrar mayalasam olur mu