Kızlar din yoğurt mayaladım iki küçük kapta fırında yaptım sürekli fırında yapıyorum sıkıntı olmuyor ama sabah baktığım zaman bitanesi baya süt sallanıyor tutmamış diğeride çok hafif sallanıyor tamamen sür değil diğerini alıp dolaba koydum ama tutmuş mu tutmamış mı diğeri zaten tutmamış galiba ne yapabilirim