onemore eğer ateşi düşmüyorsa hiç bekleme götür hastanede müdahale ederler serum iğne vs bişey yaparlar benim bebeğim 14 aylık geçen hafta bizde aynı sorunu yaşadık 41lere kadar çıktı dr kanında mikrop var dedi serum taktı ateşi düştü dedi antibiyotik verip yolladı ertesi gün yine 39-40 arasıydı ateş düşürücülere rağmen düşmedi tekrar götürdüm bi önce Calpol verdi düşmedi sonra dolven verdi düşmedi iğne yaptı yine düşmedi 40.5ti ateşi yatış vermek zorunda kalacam ded son bir ilaç daha verecem yine düşmezse mecbur yatış dedi o son verdiği ilaçtan sonra ateşi düştü bir daha da çıkmadı çok şükür antibiyotiği bırak dedi iğne antibiyotik yazacam 3 günde toplar dedi 3 gün iğne vurdurduk hemen toparladı