metehankosem Kendim verdim. Hamur işini tatliyi şekeri beyaz unu kizartmayi kestim. Az az yedim. Yemegimden proteini eksik etmedim tavuk et bailik gbii. Asitli sekerli icecekler yerine sadece ayran ictim evde yapip. Ekmek kesinlikle yok. Aklima gelirse tam bugday ekmegi bir dilim yedim. Her yemegimde salata mutlaka var. Ve gunde 3 litre su ictim. Egzersizlerimide aksatmadim.